Podróże skuterami po Polsce z moją dziewczyną

Ciekawe miejsca w Polsce 2015

Lato 2015 to było dziwne lato, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia.

Zanim przyszło, planowaliśmy sobie z Bożenką że zrealizujemy kilka spektakularnych wypraw skuterami, żeby zobaczyć ciekawe miejsca w Polsce 2015 roku

Miały to być wycieczki, które nie zrealizowaliśmy w 2014 roku i przenieść na ciekawe miejsca w Polsce 2015 roku.

Jak pisałem wcześniej mieliśmy wybrać się do Wolsztyna, Helu, Malborka. Nic z tego nie wyszło chociaż nie powiem, kilka wycieczek udało się zrealizować.

Jakie to były wyprawy możesz poczytać na stronie.

Jak na wstępie napisałem klęski się zbliżały.

Oprócz planowania wycieczek jeszcze w planie był remont mieszkania i wyjazd do Anglii w odwiedziny do syna. Wydawało się, że wszystko świetnie zaplanowaliśmy.

No niestety.

Remont mieszkania miała przeprowadzić zaufana osoba, od marca obiecywała, że przyjedzie i zrobi nam remont. Bożenka zaplanowała część urlopu w czerwcu, resztę na przełomie lipca i sierpnia.

W czerwcu mieliśmy właśnie w planie zrealizować przynajmniej część wycieczek skuterami. Na przełomie wyjechać do Anglii. Na wykonawcę remontu nie mogliśmy się doczekać.

Traf chciał że Bożenki córka zapowiedziała przyjazd do Polski i miała zabawić u nas kilka dni. Chcieliśmy żeby przyjechała jak mieszkanie będzie wyremontowane. Wykonawca zawiódł na całej linii, musieliśmy zakasać rękawy i zrobić remont samemu.

Dobrze, że znam się trochę na remoncie, więc rozpoczęliśmy pracę jak Bożenka dostała urlop. Więc urlop już „poszedł z dymem”.

Ale jak córka przyjechała chata była wyszykowana na tip top. Po odjeździe rodziny zaczęliśmy przygotowania do wyprawy i wyjazdu do Anglii.

W międzyczasie przyszedł mi do głowy pomysł, żeby przesunąć segment i zrobić miejsce na jeszcze jedną szafkę. Brakowało około 10 cm. Żeby się nie bawić zdecydowałem, że się zaprę plecami i przesunę całość.

Niestety, jakoś krzywo się zabrałem coś strzeliło w kręgosłupie, tydzień leżenia, potem pomału jakoś się rozruszałem, ale już chyba nigdy nie dojdę do pierwotnego stanu.

Ciekawe miejsca w Polsce 2015

Trudno. Za głupotę się płaci.

W Anglii syn został potrącony przez samochód, noga w trzech miejscach złamana. Śruby, gwoździe, blachy. On połamany, ja powykręcany więc zrezygnowaliśmy z wyjazdu za morze.

Musiałem w pewnej sprawie jechać na stare śmieci, więc zdecydowałem się pojechać skuterem. Jakoś dojechałem i wróciłem. Nie bez trudności ale dałem radę. Wyszło, że musiałem jechać dwa razy więc to razem ok. 700 kilometrów. Mogę to potraktować jako wycieczki?

Jak widzisz nawet Sienkiewicz by tego lepiej nie wymyślił.

Jak piszę ten artykuł to jednak na razie dwie niewielkie wycieczki popełniliśmy.

Jedną do Jarosławca zwiedzić muzeum bursztynu, drugą do Dobrzycy zwiedzić ogrody.

Relacje fotograficzne  i filmowe jak tylko przygotuję, będzie można zobaczyć na stronie.

Zachęcam do oglądania.

Ogrody są fantastyczne, co do muzeum bursztynu trochę jesteśmy zawiedzeni. Chociaż było to i owo do obejrzenia.

Czy wykonamy jeszcze jakiś wypad – nie wiem. Lato się skończyło zaczynają się deszcze, i w ogóle pogoda robi się coraz mniej ciekawa jak to o tej porze.

Zobaczymy.

5 (100%) 1 vote

2 Responses to Ciekawe miejsca w Polsce 2015

• Ma już Pan gotowy plan podróży na bieżący rok? Brakuje wpisu z wypraw 2016.

• Trochę zawirowań w życiu spowodowało, że zaniedbałem stronę. Ale już postaram się nadrobić zaległości. Plany wycieczek na bieżący rok są na razie w ogólnym zarysie, szczegóły w najbliższym czasie mam zamiar sprecyzować.