Podróże skuterami po Polsce z moją dziewczyną

ZREALIZOWANE WYCIECZKI 2015

Elektrownia wodna

Elektrownia wodna w Żydowie

Elektrownia wodna-0003

Od znajomej w sklepie dostaliśmy cynk, że w Żydowie znajduje się elektrownia wodna, która jest bardzo malowniczo usytuowana, pomiędzy dwoma jeziorami.

Postanowiliśmy zobaczyć to coś.

Problem żaden bo maszyny stoją zawsze gotowe na wyprawę.

Więc pojechaliśmy.

To co zobaczyliśmy możesz obejrzeć na krótkim filmie, który nakręciłem, jak również w galerii zdjęć.

Obie relacje znajdują się pod artykułem. Zapraszam do oglądania. Czytaj dalej

Muzeum bursztynu

Muzeum Bursztynu w Jarosławcu

Muzeum bursztynu-0033Kolejną wycieczkę jaką popełniliśmy, był wypad do Jarosławca.

Mimo, że od naszego miejsca zamieszkania nie jest daleko to jakoś nigdy nie mieliśmy okazji tam pojechać.

Żeby jakoś zakończyć sezon letni 2015 postanowiliśmy tam pojechać, szczególnie żeby zobaczyć osławione muzeum bursztynu.

Niżej kilka informacji dotyczących muzeum bursztynu i innych atrakcji w Czytaj dalej

Ogrody Hortulus Spectabilis

OgrodyHortulus-Spectabilis 0002Niedaleko ogrodów tematycznych Hortulus, w odległości 2. kilometrów znajduje się kompleks o nazwie Ogrody Hortulus Spectabilis.

W kompleksie tym jest zbudowany labirynt ogrodowy, oraz wieża widokowa, z której rozciąga się wspaniały widok na kompleks ogrodowy, labirynt, panoramę okolicy i oczywiście Ogrody Hortulus Spectabilis.

Wieża jest zbudowana solidnie, jednak będąc na górze, zwiedzający wchodząc lub schodząc po schodach, powodują że cała wieża się nieźle kołysze. Czytaj dalej

Ogrody Tematyczne Hortulus

Ogrody tematyczne HortulusMimo przeciwności losu, o których pisałem w ciekawe miejsca w Polsce 2015, kilka wycieczek udało nam się zrealizować.

Jedna z nich to wyjazd do Dobrzycy żeby zwiedzić Ogrody Tematyczne Hortulus i Ogrody Hortulus Spectabilis.

Tutaj przedstawiam Ogrody Tematyczne Hortulus.

Jeżeli również lubisz wycieczki skuterami i nie tylko żeby zwiedzać ciekawe miejsca w Polsce, to szczerze zachęcam do odwiedzenia Ogrody Tematyczne Hortulus w Dobrzycy.

To miejsce jest po prostu magiczne. Czytaj dalej

Specjalnie dla Ciebie

Wpisz poniżej swoje imię oraz adres email i pobierz ten darmowy poradnik